regulamin

1. Sklep
Sklep internetowy www.onyksela.pl prowadzony jest przez firmę
ET-ART z siedzibą w Chełmicy 20 d, 87-811 Fabianki
NIP: 8881425464
REGON: 340695177

2. Zamówienia

2.1 Złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją postanowień niniejszego Regulaminu.
2.2 Podane na stronach sklepu ceny są wartościami brutto, wyrażone są w złotych polskich, zawierają podatek VAT. Ceny produktów nie zawierają kosztów transportu towaru. Koszt ten jest automatycznie doliczany podczas składania zamówienia.
2.3 Do każdej przesyłki dołączany jest paragon( lub na życzenie faktura VAT).
2.4 Zamówienia są przyjmowane poprzez stronę sklepu onyksela.
2.5 Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie prawidłowych danych w formularzu rejestracyjnym.
2.6 Umowa sprzedaży jest zawarta z chwilą wysłania potwierdzenia zamówienia.
2.7 Należności za zamówione towary regulowane są w formie przedpłaty przelewem.
2.8 Należność w formie przedpłaty należy uregulować przelewem na konto:
ET-ART.
Elżbieta Tyter
Chełmica Cukrownia 20 d
87-811 Fabianki
Nr konta (mbank):
48 1140 2004 0000 3002 6652 0579

2.9 Na poleceniu przelewu należy podać numer zamówienia oraz imię i nazwisko klienta.
2.10 Klient ma 5 dni roboczych na opłacenie zamówienia. Jeśli wpłata nie wpłynie w terminie, zamówienie zostanie anulowane.
2.11 Wysyłka zamówionych i opłaconych przedmiotów odbywa się za pośrednictwem Poczty Polskiej. Przesyłki są zawsze wysłane listem poleconym priorytetowym lub kurierem firmy Pocztex. 2.12 Towar pakowany jest w bezpieczny sposób, zabezpieczony folią bąbelkową.
2.13 Towar wysyłany jest do 3 dni roboczych od momentu zaksięgowania należności na koncie bankowym firmy.
2.14 Przesyłki nadawane do innych krajów niż Polska, wiążą się z innymi kosztami pocztowymi.

3. Zwroty, reklamacja

3.1 Zgodnie z Ustawą każdy klient ma prawo zwrócić zakupiony towar bez podania przyczyny. W tym celu należy złożyć sprzedającemu stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 14 dni od daty wydania towaru. Oświadczenie powinno zawierać numer konta bankowego, na jakie ma nastąpić zwrot wartości zakupionej biżuterii. Koszty zwrotu ponosi Klient.
3.2 Zwracany towar nie może nosić żadnych oznak używania, musi posiadać oryginalne opakowanie, ewentualne metki oraz obowiązkowo dowód zakupu (paragon, FV).
3.3 Zwrot wartości biżuterii nastąpi w terminie 5 dni roboczych od daty przyjęcia towaru spełniającego w/w wymagania, wyłącznie na konto bankowe wskazane przez kupującego.
3.4 Nie są przyjmowane zwroty biżuterii wykonanej na specjalne zamówienie.
3.5 Towar przed wysłaniem jest zawsze dokładnie sprawdzany, jest wolny od wad. Jeśli jednak otrzymana biżuteria okaże się uszkodzona lub błędnie zapakowana, zostanie wymieniona na właściwą lub nastąpi zwrot jej wartości.
3.6 Uszkodzenie przesyłki - jeśli przesyłka budzi obawy o kompletność zawartości (np. posiada uszkodzenia, nacięcia) można odmówić jej odbioru i zgłosić ten fakt kontrolerowi placówki. Należy uzyskać pisemne potwierdzenie z danej placówki, iż odmowa odbioru nastąpiła w wyniku uszkodzenia koperty i natychmiast powiadomić mnie o tym fakcie. Pokwitowanie odbioru uszkodzonej przesyłki zwalnia Pocztę-Polską oraz firmę ET-ART z odpowiedzialności za zawartość przesyłki.
3.7 Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu, rozpatrywane będą jedynie na podstawie protokołu reklamacyjnego, sporządzonego w obecności doręczyciela.